lördag 4 juni 2011

fint idag









Två sköna damer har flyttat till vårt hem. De är galgar och så vackra och smarta. Jag blir stolt när jag ser dem, de är nämligen designade av en vän. Inte för att jag har något med designandet att göra för det, men de är ju så fantastiska - idén, formen, ansiktet. Och de kommer ur min väns hjärna! (här kan man hitta dem om någon funderar)

Och så en till nyinflyttad favorit. Vår loppisnya soffa. Inte lika fin som damerna förstås men ändå, vilken komfort! Man sjunker ner i den, drar över sig det blommiga täcket och sedan kommer man inte upp igen. Så skön är den. Och dessutom kan man aldrig ha för mycket gult i sitt hem.

5 kommentarer:

  1. Det var roliga och vackra galgar. Pryder vilken vägg som hellst och ännu bättre med en stilg klänning.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på fina galgar. Vilket påminner mig om att jag skall visa mina bilder på samma galgar. Men det får bli en annan gång. Ha en fortsatt helg. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Förstår att det är begåvande vännen som med sin fina "galghumor" skapat klädeshängarna. Måste blivit ett nöje att kolla in i garderoberna. Skulle också
    stå ut med att njuta av sådana hängare hos mig.
    K

    SvaraRadera
  4. Jag tittar på dina bilder om och om igen. Allt blir så vackert tack vare dig.

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är galgarna något alldeles extra. Och tack Cecilia! Vad glad jag blir!

    SvaraRadera