tisdag 15 maj 2012

Anna

Jag har fotat en vän som är så speciell. Att hon är vacker ser nu ju men det ni inte ser är att hon är så smart och den mest fantastiska låtskrivare och sångare. När någon är så ung som hon... ja, då blir man förvånad. Eller, jag blev förvånad i alla fall, jag förväntade mig inte det. Och fortfarande, varje gång som jag hör någon av hennes låtar så blir jag nästan lite ställd - hur är det möjligt att hon är så bra?! Jag skulle önska att jag kunde spela hennes musik samtidigt som ni ser bilderna. Den är så säregen. Om du läser det här Anna så tack igen! Vad kul det var! Fler bilder kommer, jag kan inte låta bli.

5 kommentarer:

  1. Så underbara bilder du gjort. Du kommer från klarhet till klarhet med din fotokonst.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiska bilder!
    Det är alltid så mycket magi i din bilder och jag älskar det!

    SvaraRadera
  3. Anna har alltid varit kreativ i det hon gör...ser bara tillbax på cirkusskolan ;)....

    SvaraRadera
  4. Kanske har hon laddat ner ngn låta på youtube så du kan göra ta + nga bilder så det blir som ett filmklipp...två flugor i en smäll ;-)....

    SvaraRadera
  5. Håller med om musiken. Fick äran att bl.a. höra en instrumental låt för snart ett år sedan. Helt underbar!

    SvaraRadera