fredag 20 april 2012

PULP hangers

















Jag fotar lite åt ett jättefint företag som heter PULP hangers, som gör ekologiska galgar. Så bra det är! För vet ni om att det tar 1.000 år för en plastgalge att brytas ner. 1000 år, det är ju inte klokt. Men de här, de är återvinningsbara och giftfria. De bara försvinner utan att göra något väsen av sig. Vilken bra idé!

Just nu trasslar mina länkar men jag lägger in adressen till PULP hangers så snart jag kan, så att ni kan gå in och titta på den fina hemsidan.

7 kommentarer:

  1. Lotta! Dina fina bilder. Med lilla fina skorpan och så ekologiska galgarna på det. Fint!!! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Herregud så fint. Vilket bra jobb du gör.

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiska bilder. Jag tycker om känslan de förmedlar.

    SvaraRadera
  4. Bara dom inte försvinner när dom hänger i garderoben! ;D Härliga bilder som alltid Lotta!
    Kram från Kristin H

    SvaraRadera
  5. Man kan visst gå omkring och hänga hur som helst och ända finna att det kan
    bli de finaste av bilder - och med lilla goa Liv som fiffigt piffar upp så
    blir det ännu njutbarare. Så fick man veta var man letar efter varianter på
    galgar som också naturen bestär oss med. Skickligt, fantasifullt och färgrikt.
    KL

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket för era fina ord! Kramar!

    SvaraRadera