måndag 19 december 2011

7 kommentarer:

  1. Oj vad du arrangerar och ordnar och pysslar. Vad glad jag blir att se.

    Livet som en liten dröm med oskrämd fågel.

    SvaraRadera
  2. Johanna: Det skulle ha stått på bilden. Precis det: Livet är som en liten dröm med en oskrämd fågel. Gud, vad jag gillar ditt språk.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad sött!
    jag har funderat på om det skulle gå att rita till något på vår blogg-banner så att den blir lite roligare. Vad tror du?
    Lite mer action och kanske mer spirituell på något sätt..
    Äh, svårt att förklara :)

    SvaraRadera
  4. Tack Eva! Det låter som att det skulle passa jättebra det du beskriver om er blogg-banner. Berätta gärna mer om hur du tänker. Vill du använda det kort som ni har som grund?

    SvaraRadera
  5. De kort vi har på oss är de här
    http://www.flickr.com/photos/medvindenkoping/page2/
    Gissar att jag har dem o-cropade (eller vad det kan heta) hemma.
    Men de är inte alls redigerade annars.
    Jag har inget bra förslag i huvudet själv. Inget konkret. Men jag har en känsla av att det ska vara lite roligt, eteriskt, välkomnande och varmt :)

    SvaraRadera
  6. Jag ska också fundera och se om jag kan komma på något. Jag gillar ju Medvind-bloggen jättemycket. Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh, du kan inte ana hur glad jag blir! :D
    Kram!

    SvaraRadera