fredag 25 november 2011

projektet











Det har varit lite tyst här i bloggen ett tag. Jag har jobbat med ett riktigt uppslukande projekt.

Det hela började med att Anna som driver den fina webshopen KoKoBello (som också finns som butik i Södertälje) hörde av sig och undrade om jag ville fota ullkläder åt henne. Och jag som gillar att fota, som gillar ullkläder och som gillar Anna, sa ja förstås. Det var spännande. Ni förstår, det är mitt första fotojobb. Och det var kul, väldigt kul!

KoKoBellos hemsida hittar ni här och Annas fina blogg hittar ni här.

Imorgon kommer fler bilder från fotograferingen.

9 kommentarer:

  1. Va roligt med ett sådant uppdrag! Och du har verkligen lyckats ser jag. Precis på det sättet vill man se kläder. På barn, som är just barn!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Kan man boka dig för fotografering nu? Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag dånar! Så fantastiskt fina bilder!

    SvaraRadera
  4. och vilka modeller du har.../A-M

    SvaraRadera
  5. marina: Vad kul att se dig här!

    Maria: Jag vet inte om du skämtar men jag tar gärna bokningar. :) Kram!

    Emma: Tack! Att du tycker det gör mig så glad!

    A-M: Modellerna ja, de är något alldeles extra. ;)

    SvaraRadera
  6. Kikar in rätt ofta. Men likt en mus smyger jag runt i det tysta. ;)

    SvaraRadera
  7. Lotta.
    Vad härligt att se att du får uppskattning på flera sätt för det du är så otroligt bra på. Dina bilder är så fantastiskt vackra och ger en känsla som ger mig lycka och tropå framtiden. Du är fantastisk Lotta och även Anna som kom på idén.

    SvaraRadera
  8. marina: Vad kul att höra. Du är jättevälkommen att smyga här. :)

    Johannavanna: De orden ska jag plocka fram när fotandet går tungt. Tack!

    SvaraRadera
  9. ...och jag som också gillar kokobello och ull, och dessutom fina bilder gillar såklart dina bilder skarpt!
    Så vackra och så härligt levande!

    (Anna har jag aldrig träffat, men jag skulle nog gilla även henne har jag en känsla av!)

    SvaraRadera