lördag 5 november 2011

november











10 kommentarer:

  1. Lilla livet är så otroligt lik dig tycker jag. Just på de här fotona är det riktigt slående. Vilken härlig skildring av november, Lotta.

    SvaraRadera
  2. Förresten. Om du kan tänka dig det så får du gärna byta min bloggadress i din länklista. Om du har tid och sådant.Puss på dig.

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du tycker att hon är lik mig. Jag ser mest att hon är lik sin pappa, men vill gärna att hon ska vara lik mig, haha.

    Jag ska byta adressen såklart. Jag har inte tänkt på det eftersom jag bara behöver skriva l i mitt adressfält och så kommer din blogg fram. Men det är ju skönt för andra kan komma rätt direkt. För jag hoppas verkligen att folk hittar till dig. Din blogg är så smart, kul och välskriven. Puss!

    Attans. Nu kommer jag inte in i bloggen. Jag fixar det hela så fort jag kan.

    SvaraRadera
  4. Det är absolut inte så viktigt att du ska ta tid från riktiga viktigheter som soffmys, hänga tvätt och fotografering (OBS, absolut ingen ironi, jag menar det) men någon gång när du är inloggad bara.

    I somras tyckte jag också att jag mest såg Johan i det där ansiktet, men det är något nu som känns annorlunda. Fantastiskt annorlunda förstås.

    SvaraRadera
  5. Nu är det klart. Det tog en minut. Jag är glad att du frågade! Kramar fining!

    SvaraRadera
  6. Och jag måste bara tillägga. Jag vill alltså att livet ska vara lik mig för att hon är så söt. (ja en enligt den kanske inte helt objektiva mamman, haha...) Men, jag känner mig rätt säker på att det är pappans gener som kan ta åt sig äran.

    SvaraRadera
  7. Vilka stämningsbilder på den kavata. Jättefina! Kram!

    SvaraRadera
  8. Sköna bilder som presenterar lilla godingen och
    naturens "omklädnad" för ny årstid. Ser att du
    sparat äpplen - månne för att göra KALLT äppelvin?
    KL

    SvaraRadera
  9. Lisa och KL: Vad kul att ni gillar bilderna. Äpplena KL, skulle sannerligen göra sig som kallt vin, haha.

    SvaraRadera
  10. Glimrande fina kommentarer bekräftar din utom-
    ordenliga fallenhet för bildframställningskonstnärsskapsredskapsresultatSom sagt finns intet att tillägga till vad andra
    redan noterat.
    K (som önskar: Lycka till)

    SvaraRadera