söndag 25 september 2011

söndagsute





4 kommentarer:

  1. Sagolika bilder, tänk vilka minnen du bevarar... en dag önskar jag att jag får chansen att dokumentera egna barns årstider.

    Kram LISA

    SvaraRadera
  2. Underbara solrosor! Er trädgård är fantastisk.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Evasleva, underbar trädgård. Solrosor gör på något vis en trädgård mer dynamisk och mycken.

    De där barna är ju pricken över i:t. Jag skulle gärna träffa dem i höstmundering.

    SvaraRadera
  4. Lisa: jag hoppas att jag bevarar alla minnen. Det är nog det som är drivkraften. Jag får bara inte glömma! Kram!

    Evasleva: Tack! Den här trädgården är härlig. Och, det ska ärligt sägas, ohanterligt stor och igenväxt. I år fick den ny jord i några rabatter och den var nog bra. Vi har aldrig fått så fina solrosor förut.

    Johanna: ja, det är något särskilt med solrosor. De är som egna personer. Kom hit vettja, så får du se alltihop. Och vi får se dig.

    SvaraRadera