lördag 10 september 2011

festen



7 kommentarer:

  1. Åh vad ni är fina. Stiliga, vackra och så söta med era glasögon. Lilla Livs blick, på sin fantastiskt vackra mamma, är underbar.

    SvaraRadera
  2. Tack! Och Livs blick... tänk att Kajsa lyckades fånga den. Hon är min systers dotter och fotade under hela bröllopet. Hon har fångat så många fina ögonblick.

    SvaraRadera
  3. Tack för ett verkligt fint bröllop och allt annat trevligt hos er dagarna under och kring
    HELGEN. Kollat in Kajsas bilder som förevigar
    tilldragelsen på ett mycket fint sätt. Tjejen
    har minsann anlag. En önskan om allt gott till
    äkta paret och självklart Ivar och Liv.
    K

    SvaraRadera
  4. så vackert, vackert, vackert att mitt hjärta smälter.

    SvaraRadera
  5. Jag har alltid tänkt så. Att en fotograf blir som bäst när den känner föremålen för fotograferingen. Vilken skatt ni har i Kajsa.

    Och det fantastiska brudparet. Att ni lyckades med allt.

    SvaraRadera
  6. Sarah: Tack fina! Och jag är sådär inisjälen glad över att det var så vackert.

    Johanna: Ja, jag tror också det. Vi märkte inte ens att Kajsa fotade, för vi är så vana vid att hon alltid har en kamera med sig. Det vara bara precis som det skulle.

    SvaraRadera
  7. Och tack K! Vad fint det var att du kunde dela allt detta med oss.

    SvaraRadera