fredag 9 september 2011

Bröllopet

10 kommentarer:

  1. Jag dör lite av lycka.

    Jag hoppas att du förstår att jag nu måste komma hem till dig och titta i de riktiga fotoalbumen från bröllopet. De där fotona är monterade på papper i en pärm i ljust siden med två ringar på framsidan.

    Fantastiska ni, grattis igen.

    SvaraRadera
  2. Tack! Och ja, så snart albumet är klart så ringer jag dig. Sedan tittar vi på bilder och dukar upp en alldeles egen festmåltid här hemma. Med kandelabrar och allt.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle precis skriva att jag vill se mer. Mer av er och ert bröllop. Hoppas att det blev som ni önskade. Tusen gratulationer.

    SvaraRadera
  4. Tack Cecilia! Bröllopet blev mycket åt alla håll, med början i det vackraste.

    SvaraRadera
  5. Och jag vill se mer - kommar nog snart förbi och tänker nog aldrig gå hem - ja du vet hur det brukar bli ;o)
    Kram kram A

    SvaraRadera
  6. Ja, haha A! Kom hit snart och stanna länge. Jag längtar efter er!

    SvaraRadera
  7. Grattis till bröllop & med pompa & ståt! All lycka till i resten av ert liv.

    Kram LISA

    SvaraRadera
  8. Grattis Frun!
    Vad fina ni är!

    Kram Maria LA

    SvaraRadera