lördag 7 januari 2012

en minisaga





5 kommentarer:

  1. Åh vad fint! Jag är stolt mamma till en 21-åring och en 17-åring som inte slutat att leka än! På högstadiet sprang dom i skogen och byggde kojor. Nu är det andra lekar som gäller. De är vuxna och studerar och allt sånt. Men förmågan att leka, använda sig av sin kreativitet och lekens läkande förmåga har de båda bevarat. Det är jag stolt över! Sen önskar jag också att din mamma får vara frisk. Av hela mitt hjärta önskar jag er alla det. Kram Anna / mammagumman

    SvaraRadera
  2. Anna: Tack för dina tankar på mamma! Och vad kul att läsa om dina barn! Jag förstår verkligen att du är stolt! Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Oj vilka roliga bilder du kan göra med din kamera och fantasi.
    Mamma

    SvaraRadera
  4. Tack mamma! Det är så kul. Jag kan nästan inte sluta när jag väl börjat. Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilka otroligt läckra effekter när du ritar (?) på dom!

    SvaraRadera