lördag 6 augusti 2011

kollot





































7 kommentarer:

  1. Badbilden på alla lintottarna i vattenbrynet var ju bara ljuvlig! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Vad kul att du tittar in! Och ja, visst är de fina, nakenfisarna.

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart kollo! Det ser fantastiskt roligt ut :)

    SvaraRadera
  4. Hej Evasleva! Ja, det var riktigt fint med kollo!

    SvaraRadera
  5. Vilket kollo. Jag blir lite förstummad när jag tänker på vad vi genomför, utför och framför. Tänk vilka människor vi är.

    SvaraRadera
  6. Och mycket tack vare dig Johanna. Du ordnade det fantastiska stället.

    SvaraRadera
  7. Mia, jag förstår att du är här inne och kikar. Jag tycket precis som du att det är viktigt att skydda barn. Jag delar dock inte din uppfattning i den här frågan, ang bilden. Jag har dock tagit bort den. Sedan hoppas jag att du inte återkommer till min blogg.

    SvaraRadera