fredag 1 juni 2012

3 kommentarer:

  1. De är ljuvliga dina bilder, så naturliga - och så fångar du både ljuset, närvaron hos dem du plåtar och de korta ögonblicken! Gillar!
    Du frågade om uppsatsen förut och det är en religionsuppsats som tar upp tanken om att samhället har vuxit ifrån kyrkan på något sätt, och att kristna ofta är kvar i ett gammalt sätt att tänka. Och så handlar den om hur kristna kan göra för att komma vidare och bemöta sina utmaningar på ett bra sätt. Typ. Låter flummigt på några meningar men ämnet är både konkret och enligt mig) superspännande egentligen...

    SvaraRadera
  2. Oj, vad spännande! Den skulle jag vilja läsa! (och så blir jag jätteglad förstås att du gillar bilderna)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag glömde att skriva att Johan tagit den sista bilden. Han fotar mer och mer. Det är jag glad för för han har en väldigt fint bildöga.

      Radera